Handgjorda exklusiva bakverk till event, bröllop och fest







tisdag 28 september 2010

about...

We want to share a little presentation of the talented photographer we´ve mentioned,
Paulina Westerlind. We´re falling more & more in love with her work. Make sure you
check out her site & blog to see more of her amazing work. Tomorrow we will post
more pictures from our shoot with Paulina...
~Swedish~
Paulina är en av Sveriges mest ansedda och inflytelserika bröllopsfotografer men fokuserar numera
mest på mode, reklam, porträtt och mat. Paulina har fotograferat ett 20-tal böcker, tex. "Naturlig Skönhet", "Jag älskar dig"och "Stockholmsvandringar". Hennes andra kokbok i samarbete med Sanna Ehdin, "Sannas Smoothies" är redan en bästsäljare. Paulina Westerlind fotograferar även porträtt och reportage åt tidningar som "Eco Queen", "Damernas värld", "M-Magasin", "Gods och Gårdar "och" Escape".
here´s two pictures of the sweet photographer her self...
~English~
Paulina is one of Sweden´s most respected and influential wedding photographers, but now she mainly focuses on fashion, advertising, portraits and food.
Paulina has photographed about 20 books, for example, "Naturlig Skönhet", "Jag älskar dig" and "Stockholmsvandringar".
Her second cook book in collaboration with Sanna Ehdin, "Sanna´s Smoothies" is already a best seller.
Paulina Westerlind also does photo jobs for magazines such as "Echo Queen", "Damernas Värld", "M-Magasin", "Gods och Gårdar" och "Escape".
http://www.pwfoto.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka trevliga bilder.

lyckebrants lycka sa...

Hej vilka bakverk!
Jag är en riktig gottegris.
Hittade precis hit.
Får jag låna era fina bilder och länka till min blogg?
Här kommer jag att få massor av inspiration!

Kram
Rose-Marie